Wzrost popularności zielonej przekąski grochowej

21 listopada 2017

zielony groszek

Nowoczesne trendy żywieniowe przyczyniają się do wzrostu popularności zielonej przekąski grochowej.

Zdrowe odżywianie się i odżywianie częściej – to tylko niektóre z trendów, które pomagają uatrakcyjnić produkty.

Snaps żniwny, dostępny w ośmiu smakach, to chipsy w kolorze zielonym groszku/czarnej fasoli/ soczewicy, wykonane z groszku, soczewicy i czarnej fasoli pochodzącej z zachodniej Kanady i zachodnich Stanów Zjednoczonych. Ponieważ produkt opiera się na wysokiej jakości surowcu, dostawy pochodzą od rolników, z którymi firma utrzymuje długotrwałe relacje. „Przekonujemy się, że w tych relacjach osiągamy najwyższą jakość”, mówi Paul Laubscher, dyrektor ds. marketingu w Calbee North America.

Zwyczaje żywieniowe ulegające przesunięciu
pojawia się wiele trendów – konsumenci (zwłaszcza ci z tysiąclecia), którzy chcą jeść częściej (np. siedem przekąsek w porównaniu z trzema prostymi posiłkami), a także stale poszukują zdrowszych możliwości spożywania posiłków. „Skupiają się one na tym, jak w rotacji jedzenia uzyskać smaczną i łatwą w spożywaniu żywność, a jednocześnie uzyskać wartość, jakiej szukasz od jedzenia”, mówi Laubscher. „Nazywam to trendem better-for-you. Konsumenci oczekują jakości w swoim doświadczeniu z szybkim jedzeniem i to jest właśnie to, co pasuje do nich”. Jest to szczególnie biorąc pod uwagę, że pierwszym składnikiem Śniadań do żniw jest zielony groszek i jest to również około 70 procent produktu.

Rozszerzenie produktu
W miarę jak Punkty Zbierania Zbioru nadal zyskują na popularności wśród konsumentów, produkt ten również ewoluuje – Calbee ogłosiła właśnie zmianę projektu produktu w Stanach Zjednoczonych, wprowadza na rynek dwa nowe produkty (smaki White Cheddar i Parmezan Roasted Garlic) oraz rozszerza swoją działalność na Australię.

„Mamy około pół roku na premierę i idzie nam to bardzo dobrze”, mówi Laubscher. „Australijczycy są nieco bardziej świadomi zdrowia niż my i dosłownie je zjadają”.

źródło: www.freshplaza.com

Wzrost popularności zielonej przekąski grochowej
5 (100%) 1 ocen